torsdag 24 juni 2010

Packardag

Idag är det packning som står på schemat för i eftermiddag/kväll åker vi ner till Öland för att fira midsommar. Hoppas att Albin är på lika strålande humör idag som han var igår för då kommer det gå bra att packa.
Jag vet inte vilket humör han är på än för han sover fortfarande. Han vaknade bara en gång i natt (eller kan man säga att han sov hela natten?) vid halv 6. För en sekund var jag helt övertygad om att det var matgång nummer två men så var det alltså inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)