onsdag 23 juni 2010

Ojojoj, Albin och jag har visst inte bloggat på länge. Hög tid med andra ord.
Idag var tanken att vi skulle in till stan och fika med smink-M. Så blev det inte. Jag väcktes vid lite efter 7 med en sprängande huvudvärk (nått som Albin inte alls bekymrades av) och blev lättade när jag såg ett sms från smink-M om att hon inte heller mådde bra (hoppas allt var ok!). Som tur var har Albin varit på sitt allra bästa humör idag så jag har fått kurera huvudet ok i alla fall. Efter lite mat och en ny blöja låg han i mitt knä i sängen och pratade en bra stund innan han somnade bredvid mig. När jag vaknade igen strax efter 9 så var det åtminstone lite bättre i huvudet.Vi har legat ute på en filt i skuggan stora delar av dagen. Vid 3 gick vi in för jag ville ha mat och efter det somnade vi i soffan. Nu sitter lilleman i sin babysitter och kommenterar fotbollen på tv. Han verkar ha det väldigt roligt och bra. Intresset för fotboll måste han fått från morbror, både jag och M är totalt ointresserade av just den sporten.

Det här är första bilden på Albin när han "tuttaPi" alltså suger på tutten och gosar med pin samtidigt. Vad jag sett har han aldrig gosat med pin frivilligt innan, men det här är helt och hållet på hans initiativ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)