fredag 18 juni 2010

Albin i babysittern

Idag har Albin suttit en hel del i babysittern. Det är första gången som han suttit i den längre stunder och roat sig själv. Delvis jag har kunnat gå runt och dona och han har ändå trivts i den. Tidigare har han bara kunnat sitta en liten stund och bara när man varit i närheten. Har han fått sitta för länge eller vi gått i väg har han börjat kinka.
Idag satt han och pratade och skrattade men mest av allt utforskade han sina händer. Det är det nya roliga han upptäckt

Kolla in leendena!
Idag fyller han ju dessutom 2 månader min lilla prins. Hurra för honom!

2 kommentarer:

  1. Söt han är! Selma har också precis upptäckt sina händer och det ser så roligt ut när hon ligger och stirrar på sin knutna hand hur länge som helst.

    SvaraRadera
  2. Hurra, hurra, hurra! Önskar kusinerna i efterskott! :-D

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)