torsdag 17 juni 2010

Ojojoj så trevligt vi haft det idag

Det blev inte alls någon tripp till Norrköping idag som jag funderade lite på. Istället bokade vi in en lunchdejt med L - pizza i Malmslätt (av alla ställen) God, men väldigt flötig. Jag oljade ner min kjol alldeles och sprayade den med Vanish när jag kom hem. Jag vet inte om det hjälpte dock för det har jag inte hunnit kolla.
När vi kom hem från lunchdejten (med ett kort Ikanobesök emellan) fick vi ett sms från Daisys mamma som undrade om vi ville sällskapa i Trädgårdsföreningen. M skulle ju komma hem sent idag (jobbumgänge) så jag var inte sen att hänga på. Väl på plats träffade vi även Liam och hans mamma. Klockan 3 var vi i Trädgårdsföreningen och strax efter 8 var vi tillbaka hemma igen. Då hade vi hunnit med ett par timmar på gräset i Trädgårdsföreningen, käka och latte på Steves (det var fullt på nästan alla uteserveringar - konstigt ;) ) samt glass på Bosses. Summasumarum blev det en väldigt trevlig dag.
Albin tittar på tv. Tror det är "so you think you can dance"

2 kommentarer:

  1. Fick Albin också glass?

    SvaraRadera
  2. Sussi: Ja, han fick Mojitosobert och Limesorbet till nattamat

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)