onsdag 9 juni 2010

Liten utflykt

Nu är jag och Albin hemma efter en liten spontantripp till Jönköping och mamma och pappa. Åkte ner i går morse och kom tillbaka för en liten stund sedan. Nu sitter Albin i babyskyddet och pratar för sig själv i sömnen. Igår gjorde jag och Albin stan med mamma och syster. Eftersom jag fyller år snart köpte mamma en väska till mig i födelsedagspresent. Är den inte tjusig? Jag är inte så väskig av mig så jag blev faktiskt lite förvånad över att jag blev kär i en väska. Jag har bara två väskor innan, båda från FifiBag. En för sommarhalvåret och en för vinterhalvåret. Sedan tror jag att jag har en liten svart gåutväska någonstans, men den använder jag aldrig. Igår försökte jag fånga ett litet Albinleende med kameran men det gick inte så bra. Det här var det närmsta jag kom trots närmare 50 foton. Så snart jag la ner kameran gav han mig dock ett av sina solskensleenden. Typiskt!

2 kommentarer:

  1. Sicket litet smajl!
    I den vinkeln ser han ut som Mangan. *hihi*

    SvaraRadera
  2. Mi: Får nog leta fram lite bebisfoton på M när vi är i Vartofta nästa gång

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)