torsdag 10 juni 2010

Regnig torsdag

Idag har Albin och jag en fulltecknad eftermiddag. M kommer hem på lunch som vanligt och sedan ska lilleman och jag åka in till stan. Jag ska klippa mig och så har vi en del småärenden som ska fixas. Synd att det är så tråkigt väder annars hade det blivit en åpromenad med. Därefter blir det Ekholmen för biblioteksbesök och matinköp. Ikväll kommer det besök, så trevligt så. Tänkte dessutom be besöket fotografera familjen så vi äntligen kan fixa det här med Albins födelseannons. Vi har en lång radda med tidningar som ska mailas. Så blir det när man är inflyttad från olika håll :)
Nu ligger lilleman och sover förmiddag. Jag har plockat lite här hemma och satt igång en maskin tvätt. Nu är det kaffepaus.
Observera att bilden är arrangerad ;)

När jag plockade in Albins kläder i hans garderob hann Mister hoppa in. Lät honom vara där tills han tröttnat eftersom urlyftning av Mister alltid resulterar i kläder på golvet. Han hoppade ut förvånansvärt fort och när jag kom in i sovrummet förstod jag varför; han hade norpat åt sig Albins Perunalle. Dum kisse! Nu ligger nallen hos Albin istället :)

3 kommentarer:

  1. Och där hör den hemma! världens sötaste plutt, sånt värmer mosters stackars utarbetade hjärta.

    SvaraRadera
  2. Mister har ju fått tofsarna från mössan som han kan leka med.

    SvaraRadera
  3. Mister älskar verkligen nallen, trots tofsar

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)