tisdag 1 juni 2010

Från mage till rygg

I söndags gjorde Albin något han aldrig gjort innan. Han låg på köksbordet medan vi lagade mat (det brukar han göra, han är så nöjd då). Han tröttnade efter en stund så jag la honom på mage istället för då brukar han bli på lite bättre humör och kunna ligga själv en stund till. Helt plötsligt när jag vände mig om låg han bredvid täcket som han brukar ligga på. Tyckte först att det var konstigt att jag lagt honom vid sidan av men sen reagerade jag på att han låg på rygg. Han hade alltså vänts sig själv. La honom på mage igen för att se vad han gjorde då - jo han vände sig igen.
Han har ingen aning om vad han gör eller varför men ändrar position gör han. Nu är det med andra ord slut på att lägga honom ensam i soffan och på köksbordet...

4 kommentarer:

  1. Vad gulligt, duktig bebis!

    SvaraRadera
  2. Duktig sötis!!
    Present kommer med posten i dagarna!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig han är!!

    Tack för tipset, det ska kollas in i helgen!

    Syns om några timmar!

    Kram Johanna & Douglas

    SvaraRadera
  4. Anna: Han brås på sin mor :)
    Mi: Spännande! Vad har ni nu hittat på?
    Fru Jensen: Gör så. Vi är mer än nöjda med våra som vi köpte på k-rauta förra året.

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)