lördag 29 maj 2010

Albin i babygymmet

6 kommentarer:

  1. Vilka djungelrytmer lill-killen har! En sån sötnos :)

    SvaraRadera
  2. Vilken rockare!!
    Diggade ju till tusen! :-)

    Vi får nog dra vårt pick och pack uppåt er snart igen.
    Hilmer pratar en del om "mannusteees". Dock inte om sötisen...utan mer om Mister. ;-)

    SvaraRadera
  3. Ohh...va han har växt den lilla sötnosen! :)

    SvaraRadera
  4. A-J: då skulle du se Mister i gymmet =D
    Mi: Ni är så välkomna
    Louise: Ja, det kanske han har. M sa också det när vi kom hem från vår lilla roadtripp. Jag märker mest att kläderna blir mindre. Det är väl så när man ser dem varje dag :)

    SvaraRadera
  5. Nu har jag studerat den här filmen några gånger. Albin är väldigt lik Mangan när han var bebis.

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)