onsdag 12 maj 2010

NY bratt

Det blir inte så mycket bloggat på dagarna. Jag brukar sitta med datorn i knät när Albin ammar, men det är lurigt att skriva med en hand och beskära bilder är ännu lurigare. Nu ligger han som ni förstår i min famn och krubbar. Han har legat nöjd och belåten länge nu. Jag hann både äta frukost, duscha och fixa med lite bilder innan han blev grinig.
New York-pyjamasen har han fått från moster. Jag kallar honom mammas lilla bratt när han har den på sig för den är ganska djupt v-ringad i halsen.
Idag ska vi till BVC-tanten igen. Ett jäkla rännande dit.

Jag kan inte riktigt begripa att det är den lilla krabaten jag har i famnen som låg i magen och bökade. Är det inte fantastiskt hur det fungerar?

5 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att undra hur tusan det gick till, att den perfekta lilla (stora!) bebisen man nu håller i faktiskt bodde i ens mage. Att man har fött ut honom/henne! Var det inte så att det var en liten tomte som smugglade in bebisen på kvällen? Det känns mer trovärdigt ;)

    SvaraRadera
  2. Vad han växer. Tycker inte att han ser så nyfödd ut längre. Fin pyjamas!

    SvaraRadera
  3. Han är så söt! Imorgon ska vi gosa.

    SvaraRadera
  4. Sis: :p
    Gonatcha: Och av alla bebisar som kunde blivit till så blev det Albin - den mest perfekta bebisen i världen :)
    Maya: Tycker inte heller han ser ny ut längre. En liten människa
    Mam: Sötast

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)