onsdag 16 juni 2010

Full rulle

Idag har vi haft full fräs nästan hela dagen. Det började med föräldragrupp på BVC på förmiddagen. Därefter handla och hem för lunch följt av ytterligare BVCbesök. Det var dags för 2 månadersbesök med vägning/mätning, utvecklingskontroller och läkarbesök. Självklart är Albin-raringen ett perfekt litet barn :) Han väger 5045 gram och är 58 centimeter lång.
Efter allt detta var Albin helt slut och övertrött. Han missade både förmiddagsluren och eftermiddagsluren så det är inte konstigt att han blev kinkig. Efter nån timmes sömn skötte hans sig jättebra när E&J var här men sen blev han kinkig igen. Nu sover lilleman, och jag har passat på och lackat nyköpta nagellack på hjul. Vi får se om han har somnat för natten eller om han vaknar om en stund och vill ha mat.

2 kommentarer:

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)