söndag 13 juni 2010

Födelsedagspresent och födelsedagsstädning

M väckte mig med sång i går morse. Han hade varit inne och brutalväckt Albin och mina pojkar kom sjungandes in i sovrummet. Paket fick jag med. Ett halsband från Efva Attling kärleken övervinner allt. Väldigt fint.

Bild från Efva Attling
Vädret igår var ett perfekt städväder. Vi får vra nya sängar i morgon så vi passade på att städa i ordning på övervåningen där det numera är gästrum. Där uppe har det ju tidigare varit totalt i oordning. Katterna har regerat och alla möbler från lägenheten som vi inte velat ha har vi burit upp på vinden. Nu är det sorterat, slängt och donerat till Myrorna. Dessutom är det moppat och dammsuget för säkert första gången på ett år *ops*

Sitter och väntar på att lilleman ska vakna. Han har visst tagit sovmorgon efter gårdagens brutalväckning och kanske nattens prat :)

2 kommentarer:

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg. Jag försöker svara på alla kommentarer och det gör jag här i bloggen. Ibland svarar jag som Fru Kohl och ibland som Kajalpennan (det samma gäller när jag kommenterar i andras bloggar). Jag är lite schizofren av mig =)